01 september 2011

Vad jag behöver mest av allt...


Allra mest av allt skulle jag behöva lugn och ro just nu. Det snurrar fort för tillfället med mycket att göra på jobb, knökfyllda helger, underbara barn som kräver uppmärksamhet och läxhjälp, planering inför badrumsrenovering och pooltömning, överhängande stress om att jag MÅSTE börja träna och en massa annat.
Det jag önskar mig mest av allt är en hel helg i lugn och ro. En helg med god mat och utan "måsten". En helg där jag bara kan tänka på mig själv och inte fundera över vem som ska åka på fotbollsmatcherna eller vad vi ska ha till middag i veckan. Med härliga böcker att läsa och underbart sällskap som inte tjatar mig i öronen hela tiden. Och..

Vad säger ni, är det omöjligt??
Ja, jag vet det egentligen...... Suck...

Men ok, om jag inte kan få det så skulle jag gärna vilja ha en rosa Ilse Jacobsen-jacka så att jag inte fryser när jag står där på fotbollsmatcherna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte omöjligt vännen!
Dra i den stora röda nödbromsen och ta hand om dig själv! Det är du värd! (Och jackan är du också värd)