28 september 2011

Grattis allra underbaraste 10-åring!!!


Mellanprinsen fyller 10 idag och det firade vi såklart med skönsång och presenter! Det blev cash (tyvärr, men det var bara det han önskade sig...), en tröja som han redan tidigare hade pekat ut på Kapp-Ahl, ett spel som han egentligen är för stor för och ett spel som han egentligen är för liten för.... Men tyvärr hade han redan detta och jag var lite irriterad på mig själv som inte hade koll på detta, och när han såg det så blev han jätteledsen för att jag satt och hade dåligt samvete. Då fick jag såklart ännu sämre samvete för han ska ju inte vara ledsen på sin födelsedag, och då blev han ÄNNU mera ledsen och då... Ja, ni förstår. Summa sumarum så åkte jag ut till Lödde efter jobb och köpte det som han ville ha och alla är glada igen.
Grattis min fantastiska underbara unge!! Du är grym!! <3

Inga kommentarer: