05 september 2011

Ett steg närmare Philly...


Första delen - godkännande av min chef - är avklarad och finanser är fixade. Nu är nästa del att se till att kursen blir bokad och INTE inställd. Och sen... ja, sen ska det bokas hockeybiljetter (Flyers vs Canucks) och flygplan fixas och hotell och sånt. Mitt förslag är att vi flyger via Newark och att vi då tar ett dygn i NY innan vi åker hem. Får se om jag får med Marcus på det förslaget...
Sen fick jag tips av chefens man om ett JÄTTEJÄTTESTORT shoppingcentra som ligger i Philly, det är tydligen världens 13de största! Och där finns både Abercrombie&Fitch och Guess!

Sen är det ju bara den lilla detaljen att det är en SAP-kurs och vi vet ju hur jag har det med dem. Hur många tror att det blir av?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att det blir av.
Tänk på det vi pratade om hos Marica " det man önskar det får man" ;-). OCh jag VET att du önskar riktigt riktigt hårt.

Jessica sa...

Det bli alltid som man tänkt sig... tänk att det blir av så blir det så (håller tummarna för det i alla fall :-)