19 september 2011

Kon faller och vi med den.


Alla som inte är med i bokcirkeln kan sluta läsa här för ni kommer inte att förstå ETT ENDA DUGG!!

Underbara diskussioner på bokcirkeln igår... Det är ju så här att Ellan behöver bli känd, och det funkar inte med Robinson för det är inte riktigt hennes grej (inte min heller men jag kan ju inte säga nej...). Däremot är det hennes grej att knuffa upp en ko i ett segelflygplan (funkar inte på Kastrup, inte ens om man säger att man ska åka till Italien och göra skiooor av kiooon) och sen loopa och låta kon hoppa fallskärm. För det HADE hon faktiskt blivit lite känd av. Bra eller dåligt...
Sen är det väl makabert att låta Christian Louboutin göra stövlar av kadavret men de är så snygga och förbannat dyra!! Tack söta Ellan för att jag får stövlar när de andra får åka till Toscana. Och grattis till kaffet!

1 kommentar:

ellan sa...

Tack för alla tips om hur jag ska bli känd! Men efter moget övervägande tror jag att jag satsar på skandalbloggen och alla sjuttioelva guldringar runt halsen. Jag är ju faktiskt allergisk mot kor.
/E
Åh, ja just det! Tack för kaffet. Det var... gott...