21 september 2012

Det tar snart slut... hoppas jag..

Nu känns det som att det har gått i ett under väldigt lång tid. Redan när jag var i Singapore så var Philly-resan bestämd, och långt innan jag åkte till Philly visste jag att det var dags för Moskva i september. Under tiden vi var i Moskva fick vi en inbjudan till ett möte i Modena som jag misstänkte att det skulle bli svårt att ha på webconference och det bekräftades igår. Så idag blev det hastigt och lustigt bestämt att vi åker till Italien på tisdag för att vara med på workshop i tre dagar. Såklart trevligt att komma till Italien, MEN.... Men det är ju det där med min nya vana att missa födelsedagar. På fredag fyller mellankärleken 11 och det känns hårt i hjärtat att missa det. Jag trodde iofs att han skulle ta det hårdare än han gjorde. Det räckte att ge honom en av ryssmössorna så var han glad igen..
Men nu är det alltså Italien, och Budapest i oktober och november, och så eventuellt Kina i december. Men SEN är det klart. Hoppas jag iallafall för nu börjar jag bli trött.

1 kommentar:

Unknown sa...

Var rädd om dig min fina kusin ♥