25 februari 2012

She's leaving!


Igår var det Rebbans sista dag och det firades med chicks-fika på Mormors skafferi med pynschrylle. Sen blev det mat på O'Learys på Entre och man skulle kunna skoja till det och säga att de var snabba... Men det tänker jag inte göra.
Efter maten blev det bowling och jag var ganska nöjd med min andra serie på 190 poäng. Marcus hade gett upp för längesen då, och Emil var faktiskt den som hängde på längst. Vi bestämde att vi skulle ta en "riktig" bowlingkväll en annan gång. Undrar om det är då jag ska plocka fram mitt eget bowlingklot.... ;-) Anyway, så blev det många skratt som vanligt och vi var väldigt "mätta" när vi gick ifrån bowlingen. Malin var en pärla och körde så jag var inte hemma alltför sent.
Check på min drinklista för Cosmopolitan. :-)

Inga kommentarer: