25 februari 2012

Hipp, hipp Hurra.... Na na na...


21 februari - check. Ännu ett år äldre men det är ok, jag hade en fantastisk dag! Vaknade av alla grabbarnas skönsång och sen hann vi mysa lite i vår säng innan det var dags för fritids och jobb. Jag hade aktiverat facebooks notiser så att jag kunde höra plinget i telefonen varje gång det kom en hälsning till mig och det höll på att driva min kollega till vansinne. Däremot trodde han att det var jag som var galen när jag plötsligt satt och nynnade på Nalle Puhs grattis-sång, och där kände jag att min egen gräns också var nådd. Sen var det semlor, för att det var fetto-dagen och när vi kom hem så firade vi Internationella pannkaksdagen på bästa sätt. Presenter i brevlådan, 78 hälsningar på facebook, många mail, sms och kramar, mamma och pappa och Cassie på besök på kvällen med presenter.... Ja, jag har haft sämre dagar!

Inga kommentarer: