10 december 2011

Räknas det verkligen efter en massa öl??


Det har blivit ett par biljardmatcher den senaste veckan och helt ärligt så vinner jag varje gång! Kollegan påstår att han var typ "Mästare på fritan i Tollarp" och det har inte imponerat på mig, och det har verkligen inte hans spel heller gjort. Sen hamnade vi då på en biljardhall i torsdagskväll och jag räknade kallt med att jag skulle piska honom så att han grät sig hela vägen hem till Kristianstad. Men sååååå fel jag hade!!! Pågaspolingen vann över mig i fem raka matcher, och när de andra gick hem så bokade vi en timme till och fick in ännu mer öl och jag tänkte att nu, NU borde jag vinna... Eat shit! Jag fattar verkligen inte hur man kan vara en sån looser när man är nykter och sen kunna spela som en gud när man har ett antal liter öl i blodet... Kanske MFF-spelarna skulle testa att festa innan sina matcher också......

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt räknas, även efter ett PAR öl :-)