03 december 2011

Lite blandad kompott...

Senaste månaden har varit väldigt intensiv på jobb och det har blivit mycket jobb på sena kvällar och nätter ibland. Vi har slitit men ändå fått mycket klagomål, och den negativa energin har flödat. Detta, tillsammans med att min kära sambo också har haft ruskigt mycket att göra och har varit borta mycket, gör att jag har varit rejält sliten och inte har orkat varken blogga eller göra något alls. De senaste lördagkvällarna har tillbringats framför "Så mycket bättre" och jag har varit vansinnigt nöjd med det.

Men för att kunna hålla mig själv helt uppdaterad om vad som har hänt tänkte jag ändå göra ett megainlägg och lägga in de bilder som jag har tagit under den senaste månaden. Det är inte många så det borde gå snabbt. Here goes:


Vi blev bjudna till ATEA och hade en fantastiskt trevlig kväll där med tävlingar (ursäkta, men den danska VM-låten var från 1986, INTE 1992....), lekar, mat och mingel.



Bästa lillebrorsan hade kalas och vi firade det med presenter och en massa mys med småkusinerna. <3



Roxette spelade i Malmö och vi var där med Martin och Caroline och hade en rolig kväll. Dock var det ganska nära att jag inte blev insläppt när jag knockade vakten. Så känslig kille.....



Jävla Mulle Mullvad har grävt sönder vår gräsmatta och jag har lovat den som fångar honom 500 pix men kan gå med på upp till 1000. Grrrr....



En massa löööööv hade vi också såklart! Efter stormen hade vi det på vår garageuppfart. Det hade inte grannarna.



Det var pysselkväll på jobb och jag och Hugo åkte dit. Efter att ha gått en snabb runda och käkat en korv sa han "Jaha, vad finns här mer att göra då?", så det blev biljard istället för hela slanten. Kollegans barn ville inte heller pyssla, och han ville inte erkänna att han älskade att göra smällkarameller.



Den årliga kranskursen hölls i år i Malins och Christinas butik i Häljarp. Nästan hela bokcirkeln var på plats och vi var grymt duktiga och tjejerna var inte alls fluffiga, även om de såg ut som det i tidningen.



Och sen var det ju Global IMs julfest igår och det var sååååå trevligt, trots att mina bästa kollegor körde och jag fick öla med mig själv. Schkål och Isschue Rescholuschion!

Inga kommentarer: