10 december 2011

Mine!!


Äntligen kom det efterlängtade mailet från Business Support som sa att jag hade en iPhone 4S väntande på mig så jag tog inte lång tid på mig att lyfta från stolen och åka till Råby. När jag kom tillbaka till Skeppet satt jag och tittade den en låååång stund och bara väntade på att allt skulle bli så självklart. Jag har ju sett människor, alltså vettiga människor, i min närhet förvandlas till värsta iFånarna och jag hade räknat med att jag skulle vara en av dem direkt. Efter att jag hade blängt på den en timme påpekade min kollega lite försiktigt att jag kunde ju börja med att ta den ur förpackningen så blev det kanske lite lättare att förstå the fuss.
Så jag höll den i handen ett tag, ringde Mats, skickade ett "Hola bunny"-sms och sen fortsatte jag stirra. Hmmm... det skulle dröja ytterligare ett tag innan jag var fast alltså.

Inga kommentarer: