14 augusti 2011

Tosselilla med AIF


Föreningen bjöd alla aktiva ledare och spelare på en utflykt till Tosselilla, och i den gruppen ingår ju både jag och H. :-) Glada och vakna familjemedlemmar var också välkomna så F följde med. Fast C sov ju, och M... ja, han fick stanna hemma... ;-) Men vi klamrade oss krampaktigt fast vid halva Barros och hela Petersson-Starck så vi överlevde ändå. Det blev karuseller först och jag höll på att däckas av Virvelvinden som snurrade intensivt i vad som kändes som en halv livstid. Jag skrek högt "Nu döööööööööööör jag!! Ville du verkligen det????" till honom som körde karusellen men idioten fortsatte snurra! Det krävdes en hel del vila och två panodil för att jag skulle återvända till livet, och sen klarade till och med att se mina söner åka go-cart.

Ja, sen blev det lite bad och sen gick bussen tillbaka till A-torp.
En fantastiskt trevlig dag blev det ändå till slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söta du...virvelvinden med dig i har jag hört talas om nu ikväll ;-). Kram

Alex sa...

Snacka om dödsångest!!! Ses vi på tisdag på fotbollen?
Kram!