28 augusti 2011

Fotboll idag istället


Ja, eftersom jag missade gårdagens alliansspel så fick jag ta dagens miniturnering i Häljarp istället.
Detta missade jag:
- tre förluster (Billeberga, Landora, Häljarp. Och så vinst mot Glumslöv)
- lata spelare och tjatiga mammor
- ösregn!!

Detta fick jag istället
- tre vinster
- inget regn
- härligt spel och INGET tjat.

Sorry kära sambo men denna helgen var det jag som prickade rätt. ;-)

Men om jag ska skriva lite om fotbollen så vann det svarta laget mot de båda Häljarp-lagen med 3-1 i första och 3-2 i andra. I sista matchen spelade de mot Lödde och låg lite risigt till i början. Men de vände från 0-2 till 5-2 på typ fem minuter och sen var alla glada igen. Matchen slutade med 5-3-vinst och det var roligt att vara AIF-förälder idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

vi är best! från hugo