20 augusti 2011

Nej, nej, nej, nej, nej.... INTE REDAN!!


Värsta höststormen i fredags och jag trodde aldrig att jag skulle bli så himla påverkad av vädret. Såklart beror det på att jag inte har tinat upp i år (har jag nämnt det förut?) och därför blir alla påminnelser om att hösten är på G ännu värre än vad de brukar vara. Igår var gräsmattan full av löv och det syntes att det är hög tid att ta in poolen. JAG VILL INTE!!! Mitt humör sjönk som ett ankare och jag blev tvungen att trycka i mig ett helt choklad (egentligen H´s)... H blev såklart jätteledsen så F förklarade "Hon var ledsen, du får förstå att hon behövde choklad!". Där har vi en kille som förstår sig på kvinnor....

Jag ser bara en lösning på mitt problem, en långhelg i Rom....

1 kommentar:

Anonym sa...

Om inte mannen vill med så är jag med :-)