24 januari 2011

Galet bokcirklande.


Japp, nu var det ett tag sen och som vanligt får jag fler kommentarer när jag INTE har skrivit än när jag har skrivit något. Men nej, nej... Ja' ä' int' bitter. ;)
Sen sist har jag bl a haft det galet på jobb, flyttat (till Gunnel, inte till mig), jobbat med C´s födelsedagspresent (suck! Det är MYCKET jobb med att fira sin 18-åring), planerat en massa hyss med Caroline (vi har prelbokat både påsken och sommaren och skidresa nästa vinter), planerat bowlingfest och en massa. Däremot har jag inte fotograferat ett enda dugg så då har det inte blivit något bloggande.

Ännywaj! Igår var det bokcirkel hos Mia och av någon anledning blir det alltid helt galet när vi är där! Det var många skratt bl a när Gunsan fattade varför hon kallas Elsan. :-) Övriga diskussioner handlade om Linda och Anders parmassage (woohoooo!), Malins homepartys, Ellans magisterexamen som vi ska fira i ett år (utom när vi firar Malins 35-årskalas.... Oups!!), Gunsans/Elsans nya lya och så boken och handboll och algebra och allt annat som man brukar diskutera. I lööv you girls!!

1 kommentar:

ellan sa...

:-)
Ett år och tre månader till Toscana!!