03 april 2010

Suck, så länge sen...

Ja, det är skitlängesen jag skrev senast och jag orkar inte ta igen allt. OM jag hade siktat efter ett inlägg varje dag så hade inläggen bl a handlat om våffeldagen som firades med våfflor till alla grabbarna medan mamman var på föräldraföreningsföräldramöte, om mellansonen som äntligen vågar gå på disco igen, om tandläkarskräck, om att jag faktiskt har sprungit två gånger men att jag fick för mig att jag var jagad av en bil en gång så nu kommer jag inte att springa ensam mer (granntjejerna! Dags att knyta skorna!), om att vi återigen har vabbat oss igenom en hel vecka, om vodka-redbull hos grannarna istället för middag, om påskafton med parenteserna som blev jäkligt rolig och så om den där "Listan".

Men nu nöjer jag mig med ett sammandrag och kommer därför inte att nämna något om det. Imorgon är en ny dag och DÅ tänker jag minsann börja blogga igen.

Inga kommentarer: