19 april 2010

En läsarfråga, eller "Hamnkrogen med dryga Gunnel och gamle André"


André har tjatat på oss i flera år att vi ska hitta på någonting och i fredags fick han äntligen med mig och Gunnel till Hamnkrogen. Det var riktigt god mat och mycket skvaller och så diskussionen om man ALLTID måste berätta sanningen, även om den sårar. Jag och mamma och Mathias har haft den diskussionen ett antal gånger och vi är inte riktigt överens.

Kära bloggläsare, jag vet att ni varken är så många eller aktiva men här utmanar jag er. Dagens fråga är: Säger ni alltid sanningen, hur grym den än är? Om någon t ex har klippt sig och frågar vad ni tycker, och ni inte tycker det är speciellt snyggt, vad svarar ni då? Intressant att höra vad ni tycker (och även att se om det finns några läsare kvar egentligen.)

1 kommentar:

Malin sa...

Jag tror inte att jag ljuger, men om sanningen skulle såra, så är det bättre att vara tyst.

/M