11 april 2010

Årets mest pinsamma glädjescen!


Ja, 32 mål hade AIF gjort och i sista matchen stod det 12-0 när plötsligt sonen kommer fri och dundrar in ett supersnyggt mål (eller iallafall hyfsat snyggt... eller ok, det var ett mål iallafall!) Alla de andra mammorna hade redan sett sina söner göra både ett och två och 10 mål men detta var alltså H´s första detta året och jisses så glad jag blev!! Jag liksom bara skrek jaaaaaaa och kastade min filt rakt upp i luften!! Och när jag sen landade så ser jag att hela AIF-sidan inklusive ledare och avbytare och föräldrar och allt, bara står och gapskrattar åt mig! Det stod alltså 12-0!!! Men det spelar ingen roll för det var MIN lilla back som gjorde målet och jag var så stolt över honom. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mormors lille Zlatan, goding