30 april 2010

Grillmästare, eller "Jag skulle säga att vi har kokosbollar..."


Igår var det premiär för AIFs P03/04-lag att vara grillmästare och kioskmästare på en A-lagsmatch. Det var lite svårt att få tag i folk men till slut blev det faktiskt riktigt roligt. Varken jag eller Nina hade så bra koll på hur och när vi skulle grilla men det blev ändå bara ett par hamburgare i spill. Och efter matchen var maten slut, tur att vi hade kokosbollar att erbjuda istället. Eller heter det negerbollar...
(Om någon enda i hela världen skulle bry sig så förlorade AIF med 2-9)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahah....ja det var tur att vi hade negerbullar.. (skulle jag vilja säga)Det kommer hon få höra!!!
Nästa gång vill jag stå ihop med dig Alex, känns som en upplevelse bara det!!
Trevlig blogg btw, och förlåt att jag hade fördomen om dig att du aldrig svor....jag gillar dig lite extra när jag ser att du gillar både herr Winnerbäck och Pink, två av mina absoluta favoriter!! Kram på dig/ Nina

Alex sa...

Kul att du hittade hit Nina! :-) Ja, det var en upplevelse och jag gillade att du genomskådade mig när jag var "tvungen" att gå in med godispåsarna... Vi får se till att hamna ihop fler gånger! Kram!

Anonym sa...

Haha!!!!! Ja det var kul...godispåsarna!!! Det tycker jag absolut att vi får ordna till nästa gång det är dags att "stå". Har inte tagit tag i att ge mig in i det här...än..
Men..jag hittar inte dig på FB...
Se om du kan hitta mig: Nina Ek.
Vi ses snart. Kram