22 februari 2009

På strålande humör på Tivoli.... ett tag iallafall








Ner på Tivoli och det var såååå roligt. Förbandet var riktigt bra och ett par gånger stod jag och vände mig och tittade på tjejerna och bara kände mig så förbaskat nöjd med tillvaron. Med några av mina allra finaste vänner för att kolla på underbara Annika, kan det bli bättre??! Nja, det kunde bli lite sämre iallafall, för efter ett tag kom Andreas Mattson in på scenen och berättade att Annika var sjuk så spelningen var inställd. Jag trodde han skojade och sen sa han att han INTE skojade och jag trodde han skojade och sen började de plocka undan grejorna från scenen och jag trodde fortfarande att de skojade.... Men tyvärr.... De lovade dock att hon kommer igen och då är det dags för ny tjejmiddag med nedräkning. 23, 22, 21....

Inga kommentarer: