07 februari 2009

Melloåsikter i halvtid...

Japp, alla låtarna är nu spelade och det var väl ingen höjdare. :-(
Som vanligt gillar jag Caroline af Ugglas även om låten hade passat bättre i något annat sammanhang. Sen var väl Alcazar ok (alltså inte bra, men ok). Resten då? Nja... jag tyckte att Shirley var såååå tråkig och hon sjöng inte så bra heller, Scotts låt var riktigt dålig (F räknade att de sjöng "Jag tror på oss" 18 gånger), Serneholt och Emilia var sådär och resten minns jag inte.
Men om jag ska tippa så tror jag att Alcazar och Serneholt vinner, och tråk-Scotts och Emilia går vidare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det var ingen höjdare. Jag tycker Alcazar var bäst, men ingen jätte bra låt. Sen tyckte jag Emilias låt var mysig på något sätt.
Och ska man behöva se samma programledare alla lördagar nu. Vi tyckte hon var skit tråkig. Undrar om hon själv tycker hon är rolig?
Kram Sabina