11 februari 2009

Jag ser den!! Men det är också allt jag ser....


Ser ni det där runda längst nere i vasken? "Det där runda" är min lins och den hade suttit jäkligt mycket bättre i mitt vänsteröga än den gör där nere i avloppet. Så här sitter jag och ser inget (eftersom jag har typ noll syn på det ögat) så jag kunde inte köra och hämta barnen på dagis (tack till grannen Peter!) och jag kunde definitivt inte köra upp till min optiker på Väla för att hämta nya.... Usch så stökigt det blev, men efter många telefonsamtal mellan mig, optikern på Väla (fantastisk service!!) och optikern i Lödde (ännu mer fantastisk service, eftersom jag inte ens är kund där!) så verkar det kunna lösa sig för M påstår att han är på väg hem med nya linser till mig.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Surt sa räven :=)Otur!!
Men har du inga glasögon som du har extra?

Kram Sabina.

Alex sa...

Nej... .så klantig är jag... Men jag har ju klarat mig utan glasögon i tio år. Kanske dags att köpa nu.

Anonym sa...

Det är ju inte speciellt bra & ha linser från det man vaknar till det man lägger sig.
Fy, fy nu tycker jag att du ska gå till optikern!
Kram