22 februari 2009

Halkig hemresa



Strax efter ett var vi nöjda (de flesta är ju småbarnsmammor och inte vana vid utelivet...) och halkade ner till Knutpunkten. Jag och Malin lärde oss ett nytt trix av Sofie när hon prutade på taxipriset. Av med mössan och sen riste hon på håret i slowmotion så den stackars taxichauffören blev helt bortkollrad! Så det blev en hyfsat "billig" hemresa, tack vare Fia och vi hann med att diskutera vilka sånger Malin ska sjunga på mitt bröllop (som tydligen ska bli på fredag klockan 16...). Det lutar åt Lalehs Snö, Hello Saferides My Best Friend (Damn, I wish I was a lesbian!) och Helen Sjöholms Du måste finnas.

3 kommentarer:

Malin sa...

Jaha stumpan, nu kan jag snart texten till snö också.. Hoppas du pratat med M

:D

/Malin

Alex sa...

Då hoppas vi det snöar nästa gång också och sen kör vi allsång på den istället....

Han sa ja, förresten... Men jag ska ju vara i Malmö klockan 19!!

Anonym sa...

Hej!
Säg till om inte han ska kan på fredag, så hänger jag annars på.

Kram