16 februari 2009

Några intensiva dagar...


I torsdags blev vår avdelning utbjudna på italiensk restaurang i Lund. Fantastisk mat och riktigt trevligt, faktiskt. ;-) Till förrätt käkade jag Crostino alla Napoletana (med äkta italienskt uttal... Och jag som bara kan säga Ciao bella!), till huvudrätt blev det Controfiletto och till efterrätt blev det den bästa Panna Cottan (och detta kunde jag uttala rätt) jag någonsin ätit.


I fredags träffade jag det gamla Nedermangänget, eller jag trodde iallafall att jag skulle göra det.... Där var måååååååååånga nya och det var väl bara Gunnel och Peter och Niclas och nån till som jag kände. Sådär, men jag och Sylvia har bestämt idag att nästa gång blir det bara det gamla gänget.


I lördags hade vi M´s gamla kollega Rickard med familj på besök. Väldigt trevligt och M hade fixat riktigt god mat. Men schlagern då? Hmmmm.... får se om jag kan få till någon repris.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är väl härligt när man har att göra hela tiden :=)

Kram