17 maj 2011

Hit ska jag definitivt!!


Den fantastiska bloggen http://ettannatnewyork.blogspot.com har en massa roliga New York-tips och där är minst ett som jag defintivt inte tänker missa - skor på DSW!
Vi (=jag) börjar nu göra upp en liten plan över grejor som vi ska se denna gången, och listan ser hittills ut så här:
1. Abercrombie & Fitch på 5th (för att det luktar så gott!)
2. DSW på Union Square (för att köpa Converse till morsan, jag tror hon vill ha det. ;-))
3. Limelight marketplace (för att det ligger runt hörnet på där vi ska bo)

Sen ska vi kanske hitta på något som INTE inkluderar shopping också, men jag vet inte jag... Ååååååååååååh, jag längtar!!!!!!1

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får till och med mig att längta till NY, jag som ens aldrig vare sig varit där eller kännt någon större dragning av att åka dit. :)

Alex sa...

Vänta bara till jag kommer hem! Jag kommer att tjata mig gul och blå om det. :-)

Anonym sa...

Converse, ja tack. Kram från morsan.