17 april 2011

Jag säger upp mig!


Två jobb har jag, ett heltidsjobb och ett på 85%, och det sjuka är att det är bara det på 85% som jag har betalt för!! Det andra heltidsjobbet går ut på att jag är koordinator/projektledare/beslutsfattare/chaufför/städerska/alltiallo hos familjen i det gula huset. Ett ganska slitsamt och otacksamt jobb och nu har jag bestämt mig för att säga upp mig. Jag har två vuxna och två lite yngre grabbar i mitt liv som jag har fullt förtroende för och de kommer härmed att få ta lite egna initiativ, fatta sina egna beslut och sluta fråga mig var deras kläder är. I quit!!!
Däremot kommer jag givetvis att vara här när det behövs kramar, Harry Potter-läsning och pokerspel med fika.

2 kommentarer:

Macke sa...

U go Girl!
:-)

Anonym sa...

Bra hjärtat, du är inte född för att passa upp andra, du är född för att njuta av livet. Älskar dig. Kram från din mor