28 mars 2011

Nu börjar vi tröttna på varandra!


En helkväll med CIC-chicksen i fredags och sen en heldag med dem igår. Det är inte utan att vi börjar tröttna. Tyvärr gjorde jag det lite väl tydligt när jag loggade en massa test-tickets till HR och skrev att de skulle plocka bort min chef och mina kollegor och att jag vill ha tjugo veckors semester. Superkul med test, bara det att jag glömde att plocka bort dem, så på måndagmorgonen gick de rakt in i HR-systemet då... De som jag nämnde ovan, plus alla de där jag beskrev mina problem med att jag inte kunde få upp min kokosnöt och att jag är ett mumintrolli.... ja, you name it och jag hade problemet! Tack bästa Rebban för att du plockade bort dem :-)
Utöver det så var det en kul söndag... Not! Och ingen kul måndag heller, men imorgon är det ju Tisdag! Tisdag! Tisdag! och då blir det kanske bättre.