28 mars 2011

Dansa fastän hjärtat brister


Underbaraste, vackraste, bästa, fantastiska Annika!!! Jag fick med mig C på Säkerts konsert på The Tivoli i lördags och jag kan utan tvekan säga att det är den grymmaste konsert jag har varit med om. Vad var det som var så bra då egentligen? Jo, det var bl a pausen i "Dansa fastän", eller när hon så vackert sjöng "Och det här är vad alla har sagt om dig, håll dig borta från honom han kommer att såra dig", eller ilskan i "Allt som är ditt" eller storyn om hur hon hade sprungit runt på hotellet i brandlarmet eller texten till "Är du fortfarande arg?".... ja ALLT! Det enda, och verkligen det enda som jag skulle vilja ha från den kvällen var att hon gjorde ett undantag just för Hbg och spelade några Hello Saferide-låtar. En Quiz eller Long Lost Penpal och jag hade kunnat dö lycklig på fläcken.

(Bilden är lånad från HD)

Inga kommentarer: