22 oktober 2009

Plötsligt händer det!


På jobb har vi en användare som är lite... alltså inte besvärlig men han är ganska ofta på ett tjurigt. Eller rättare sagt så är jag faktiskt lite rädd för honom, även om han säkert skäller värre än han biter. Men för ett par veckor sen så blev jag ändå tvungen att ta hand om ett case till honom och dagen efter det var klart fick jag ett telefonsamtal från receptionen där de berättade att jag hade fikabröd som låg och väntade på mig. Jag var som ett frågetecken när jag kom ner och ännu mer förvånad blev jag när jag såg att det var ifrån just den här användaren. Han förklarade sen i ett mail att han är ju så elak jämt så ibland kan han ju vara snäll, och så öste han lovord över hur glad han var för mig hjälp och bla bla bla... Väldigt kul! Fast mina mer luttrade kollegor lät konsulterna smaka på fikabrödet först för att se så att det inte var förgiftat. ;-)

Inga kommentarer: