10 oktober 2009

Några intensiva Stockholmsdagar


Så var det dags för kurs i Stockholm igen och denna gången hade jag ett mycket bättre hotell. Närmare till allt och det låg på Stureplan så jag hade ju planer att hitta på något roligt på kvällarna.... Jo, tjena!!! Utan att gå in på detaljer så kan jag ju säga att den kursen INTE var att leka med och jag pluggade på morgonen när jag åt frukost, på dagen i kurslokalen och på kvällarna på hotellrummet med hämtmat bredvid mig. Certifiering i torsdagskväll och om ca två veckor får jag reda på om jag klarade det. Det som är positivt är att om jag inte klarade i torsdag så kommer jag aldrig att klara det för så fullproppad av fakta har jag aldrig varit tidigare. Jag kunde inte ens lära mig Taxi Stockholms telefonnummer för då hade något annat ramlat ur huvudet!!

Inga kommentarer: