24 september 2009

Safe ride till Malmö


Igår var det dags för Hello Saferide och jag hade lyckats få med fyra av mina mest underbara vänner dit (trots att de egentligen borde sova vid den tiden allihopa). Jag måste säga att man känner sig ganska cool när man sitter på föräldramöte och de andra pratar om att klockan börjar bli mycket och det är dags att gå hem och lägga sig på soffan, och då är det någon (jag!) som säger "Äh, jag ska åka till Malmö och gå på konsert". :-) Nu är jag ju inte så cool alltid och därför var det lite kul igår. I vilket fall som helst så mötte tjejerna upp mig efter föräldramötet (jaja FEM minuter sent...) och sen drog vi till Malmö. Kvällens gladaste var UTAN TVEKAN Malin som fick visa leg när vi skulle komma in på Debaser. Det var 20-årsgräns och vi tillhörde utan tvekan de 10-15 äldsta på hela stället och ändå fick fjällan visa leg. Jag har aldrig sett henne stråla så!

Inga kommentarer: