20 september 2009

Bröllopsbilder, Mathias och Elin 090919


Efter att ha stressat som dårar hela förmiddagen så blev klockan 13.45 och det var dags att lämna bort de små grabbarna. F sov över hos Elliot och H sov över hos Mio. Detta är ENDA bilden på mig där jag inte ser ut att vara i sjunde månaden så därför fick den vara med....





Mölle by the sea. Elin och Mathias hade hittat en helt fantastisk plats att ha själva vigselceremonin på - med havet framför sig och Kullaberg i bakgrunden.





Bestman Jens vill också vara med och pussas.





Ceremonin avslutad, ringar på plats och brudparet tar första promenaden tillsammans som äkta makar. Helt otroligt vilken tur vi hade med vädret, det var värsta sommarvärmen!





C skickar sms till mig "Mamma, mamma, mormor grååter!" Lite svajigt för Fru Johansson där ett tag.





Några av männen i mitt liv





Det hölls en massa fantastiska tal, men det som stack ut mest var Elins tal till Mathias (antagligen för att hon hade MEMORERAT hela, till skillnad från de som hade fusklapp... ;-). Hon visade bevis för att hon känner sin nyblivne make väl när hon efteråt överlämnade talet - i Excelformat!!





Han som är en sång- och dansman drog upp byxorna och bjöd upp sin hustru på brudvalsen.





Ingen tårta serverades utan istället bjöds vi på sju olika sorters kakor som Elin hade bakat. Det var väldigt uppskattat, framförallt av min son som inte ville åka hem förrän kakorna var slut... (Det är sant!!)





Och vi som inte dansade fick roa oss själv. Det gick jättebra!

Tack för en fantastisk dag, Mathias och Elin!!!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Riktigt jävla snygg klänning du har :=) Och skorna oxå riktigt snygga.

Kram Bina

Alex sa...

Tack gumman! Det bästa är att allt var så vansinnigt billigt, 249 för klänningen, 199 för boleron och 499för skorna. Det kan man stå ut med. :-)

Kram!!

Unknown sa...

Du skojar??? Det är ju under tusenlappen för allt.
Var då? Sjukt snyggt var det :=)

Kram

Alex sa...

Kul att du tycker det är fint! :-) Jag köpte allt inne på Olofssons i Landskrona, och jag kan verkligen rekommendera den affären. De har sååå mycket fina kläder och en massa märke, mycket Esprit och Odd Molly.... ;-) Klänningen är Vero Moda och boleron är Vila. Skorna köpte jag på Håkanssons (också i Landskrona).

Unknown sa...

Jätte vackra bilder hos fotografen. Jag kommenterade det.
När Lovisa såg bilderna så sa hon att det var Måns Zelmerlöv :=)
Och att dem var kära :=)

Gullunge!
Kram Sabina