14 september 2009

Dags för en bloggpaus!

Helgen var fullproppad med kombinerat kräft/födelsedagskalas på Ringstorp i fredags, storshoppning med klänningsletande i lördags, kalas i Laröd på lördagkvällen och bokcirkel här igår (vilket innebar städning, matlagning och alla sådana förberedelser hela dagen). Och nu är jag helt slut!! De tre senaste veckorna har varit överbefolkade av aktiviteter och inför de kommande tre veckorna ser det likadant ut. Därför tänkte jag ta en bloggpaus till lördagen den 10 oktober, eller då ska jag sova förresten så vi kan ta söndagen den 11:te istället.

Innan dess ska jag hinna med en massa roliga saker som t ex att gifta bort min lillebror (lördag), Hello Saferide på Debaser (23/9), bokmässan i Göteborg (26-27/9), spa och drinkkväll i Hbg (3/10), F´s födelsedag (28/9), kurs i Göteborg (28-30/9) eller Stockholm (6-8/10)... m m. Det borde alltså komma en hel del roliga bilder nästa gång (framförallt Göteborgsresan med boktjejerna har potential att bli helt galen).

Ha det bra sålänge och så ses vi igen 11 oktober!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Trist :=(

Kram S

Sandra sa...

Alltså..... Läste en annons om ett reseförsäkringsbolag... Saferide hette det... SAFE RIDE!!! Tyckte jag var skoj.... Kram

Unknown sa...

Ha, ja den var kul :=)

Vet du hur man lösenordsskyddar bloggen?

Kram Bina

Alex sa...

Hmmm... nope, har ingen aning faktiskt. Fast man borde ju kunna göra det i de vanliga inställningarna, tror jag.

Ha det bra!