29 september 2009

Bokmässan? Tja, been there, done that, got the t-shirt....




Det var ju bokmässan som var den egentliga anledningen till att åka till Göteborg. Och där var vi ju, i två hela timmar!! Vi skulle kolla på böcker (som var dyrare än på bokus.com), käka räkmacka på Heaven23 (helt underbart fantastisk) och jag ville kolla in Thomas Bodström (utnämnd till Bokmässans Brudmagnet av Aftonbladets krönikör.... jag vet inte jag...) Men när allt detta var avklarat på två timmar, då hade vi inte riktigt fler anledningar att stanna kvar på mässan, så vi gick och shoppade istället!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tog inte kort på en enda författare. Det märktes att jag inte var på hugget det här året :=(

Typiskt man inte mår bra när man har längtat så länge!

Kram Sabina

Anette sa...

Hade de en ungdomsavdelning till den unga tjejen i mitten? ;-)