25 juli 2009

Shopping i Malmö hela dagen


Igår var jag i Malmö med Anette och shoppade, eller ja, jag kanske ska kalla det "shoppa" för jag kom inte hem med något alls mer än en massa funderingar. Jag har ju hittat den här Odd Molly-klänningen som jag sååå gärna vill ha och efter jag hade provat den ville jag ännu hellre ha den. Men hur mycket jag än vill så kostar den ju fortfarande lika mycket som en flygbiljett till Grekland eller 10 H&M-klänningar eller 25 Strawberry Daiquiris på Helsing. Så jag får nog fundera lite till.
I vilket fall som helst så när Anette hade åkt hem så ringde jag Maria och sen tog vi en fika innan jag kunde åka med henne norrut.

Vad tycker ni förresten om klänningen??

1 kommentar:

Lilly sa...

Klänningen är superfin! Haha, gillar din prisjämförelse! Men riktigt vackra plagg kan ju faktiskt vara värda sitt pris... :)