12 juli 2009

Många timmar blev det...


... på Lilla Torg i Malmö igår. Men sen var det ju så mycket som skulle firas och skålas för; Ellans namnsdag, kommande födelsedag, viktnedgång, fil kand och så var det ju kick-off för hennes nya företag. Det var en såååå rolig kväll med löjligt många interna skämt och jag förstod att jag har skyldighet att komma ihåg alla skämt så vi kan skratta åt dem även efteråt. Så ok, tjejer... Här är vad jag kommer ihåg:

* tecken för ironi/icke-ironi
* tecken för vad vi tycker om kick-ass-chefer
* robin hood-frisyer och rosa skjortor
* insparkade toalettdörrar
* Ellans tuggummituggande
* 18 servetter
* att det plötsligt stod en man i kilt vid baren, inte knähängade alltså
* sniglar till efterrätt och gömd pannacotta (överallt!!)
* The Pinks som går på bio
* ko-ost med grappafrukter på svenska, men bara fruits på engelska

Ja, sen började jag bli sjuk så sen minns jag nog inte mer. Men ni får gärna fylla på listan (så jag kan få lite kommentarer här!!!!) ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu var det ju ingen kilt...utan hans mammas helveckad kjol. EN väldig skillnad tycker jag. Troligen var det därför han inte hängde i knävecken.
Häpp Mia

Unknown sa...

Du får nog uppdatera din profil :=)
Kram Bina

Anonym sa...

Du har nog fått med det mesta. Jag saknar bara Justus Tranchell...
Tjingeling - Ellan