07 januari 2012

Whiskydagen


Kära kollegan har tyckt synd om M ända sedan vi var i London och jag INTE köpte någon whisky till honom. Sen var det Philly och julafton och inte vid något tillfälle har M fått whisky och detta gör mig till en usel människa i kollegans ögon. Han valde att göra det enda rätta, att bjuda hem oss till honom och hans familj i Kristianstad och sen skulle de minsann dricka whisky. Och det gjorde de..... Själv fick jag köra men det var ändå en riktigt trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap och inte så himla många förolämpningar ;-)

1 kommentar:

Macke sa...

Japp!
Whisky blev det och den var riktigt god.
Tack Alex för att du körde, det gjorde mycke bättre än jag skulle gjort.
Tack Markus för provningen - den var RIKTIGT intressant och jag kunde njuta av smaken från Laphroaigh på tungan i tre dagar.