01 januari 2012

Best of 2011

Istället för att göra en årskrönika så gör jag detta året en lista över det bästa som har hänt mig under 2011. Here goes...

1. Valfrid och Malte, de nyaste tillskotten i vår familj som gjorde min lillebror till stoltaste pappan och alla mina barn till värsta mjukisarna. Mina älskade fadderbarn...




2. Nya människor i mitt liv - Caroline, som har visat sig vara en riktig själsfrände. Marcus, som har gått från att vara "bara" en kollega till att bli en riktigt fin vän. Cassie, som har blivit en ny familjemedlem.




3. New York-resan med Mats och Stoffe i juni. Underbart att kunna umgås med bara ett av våra barn och vi hade fem fantastiska dagar.




4. Harasjömåla som vi åkte till när Felix var på scoutläger och hade sköna, avslappnade dagar. Känslan när vi sen hämtade vår älskling från hans scoutläger var också oslagbar.




5. Säkert-konserten på Tivoli med Christoffer i mars. En häftig känsla att kunna göra en vuxen-grej med min äldsta.




6. Philadelphia-kursen i oktober. Själva kursen var bra men det var allt runtomkring som gjorde att resan hamnar på topplistan - shoppingen, småstadslivet i Wayne, sommarvädret i oktober, ishockey, bagels med cream cheese och många skratt.




7. Cykelfesten i juli. Efter flera års väntan var det dags att göra premiär och extra roligt att det var första året även för våra grannar.




8. HIFs sm-guld och övriga vinster. Att ta emot dem på Olympia och stå där och sjunga "På gator röda och blå" gav mig ståpäls som fortfarande sitter i.




9. Fotboll... Hur mycket jag än har suckat över att det var tidiga morgnar och trötta ungar så har det varit fantastiskt roligt att hänga med Hugo på alla hans fotbollsmatcher.




10. Winnerbäcks konsert i Malmö i oktober. En av årets många konserter, men tillsammans med Säkerts så var den den absolut bästa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag som älskar vintern börjar faktiskt längta till sommaren med fotboll och cykelfest!
Fin best-of-lista!