24 oktober 2011

Bokcirkel i Lund


Jaaaaa, jag VET att jag ser helt mongo ut på den bilden och det är liksom meningen!! Jag höll precis på att lära mig säga "Jag går ut och går, looser!" på teckenspråk och det gick fantastiskt bra. Inte samma tempo som när Ellan TILT-ar men nästan. Gårdagens diskussioner handlade om hur Gunnel ska fjäska på sina intervjuer och hur vi står utanför och kör pantominer och är raaamlösa. Ellan hade haft en släng av cancer men det gick över med Helosan, trots att hon inte är en ko. Malin var "lite" småbitchig men det är tydligen kaaaaaaaaarlek! Samma kaaaarlek som gör att hon lämnar mig i februari!! Du Malin, jag går ut och går!
Och Mia då, världens bästa Mia som hade hittat världens bästa vita vin och lagat en fantastisk söndagsstek... Knas-Mia, tack för att du också tycker att yogan och sjungandet är helskumt.

Inga kommentarer: