26 november 2009

Suck....


Fina gamla Besam! Jag har pratat med Jessica ikväll och pratat gamla Besam-minne och det allra bästa är från när jag slutade. Vi skulle egentligen inte ha någon julfest det året för det skulle sparas pengar, men jag tyckte detta var för jäkligt och gick så högt upp jag kunde (HR-chefen och VD:n) och tyckte att "vi behöver en fest!", så morgonen efter kom HR-chefen i korridoren och ropade att det blir fest!! :-) Ja, och festen blev såklart alldeles... alldeles underbar. Det var en av mina sista dagar och jag fick presenter och fina tal och blev uppdragen på scen för att trolla med trollkarlen och sjunga "Tusen och en natt". Och jag grät som ett litet barn.... Det var så fint och sorgligt och allt möjligt. När jag sen slutade några dagar senare så fick jag ett fint mail av Juan (VD:n) där han skrev att jag skulle bli mycket saknad och att jag skulle veta att jag alltid var välkommen tillbaka.
Snyft!!!! Men inte nu längre!!

Inga kommentarer: