12 mars 2009

Tjejsnack med Anette, eller "Size does matter!"


I tisdags träffade jag Anette inne på Tycho Brahe och hade en trevlig middag full av tjejsnack och skvaller. Det är alltid lika kul att träffas och gå igenom vad som händer och alla våra teorier om allt. Fast kvällens största skratt fick jag i bilen på väg in till Landskrona när radioprogrammet handlade om huruvida man kan avgöra om en man har stor eller liten "snorre" utan att se honom naken. De ville att lyssnarna skulle ringa in och berätta om sina erfarenheter och åsikter och jag bara tänkte "jamen herregud, vem ringer om det???!". Precis då sa de "Jaha, här har vi ett samtal. Berätta för oss... Har du någon erfarenhet av att kunna se utanpå en man om han har stor donge, eller korv eller vad man ska säga??" Det blev helt tyst och sen hörde man en ynklig liten röst säga "Eh... eh... alltså jag tänkte bara önska en låt" och då var det en stackars unge som ville höra Avril Lavigne och som hade blivit felkopplad!!! Shit vad jag skrattade och programledarna bara tjöt av skratt och det var så synd om den lilla tösen, tänk vilka spår sånt måste sätta!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilket nr bodde din farmor på lingatan?
Kram

Alex sa...

Hon bodde i åttan, det som är till salu nu. Jisses, det finns inte något som jag känner igen när jag kollar på bilderna!!