22 januari 2009

Det var ju faktiskt ganska kul...


Helt oväntat fick jag för mig att jag skulle laga riktig mat en kväll. Hur galet är det?!! Jag hittade ett recept på Pernilla Wahlgrens blogg som lät jättegott, köttfärslimpa fylld med mozzarella och parmaskinka (egentligen skulle det var ruccola också i den, men om jag kan undvika grönt så gör jag ju det...). Eftersom jag inte är så van att vara i köket så tog det antagligen myyyyycket längre tid än det brukar, men det blev faktiskt otroligt gott. C tog flera portioner och berömde den massor, och jag kände mig äntligen som en riktig husmor

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser gott ut! Det ska provas!

Kram

Anonym sa...

Jag ska göra den ikväll & en god efterrätt till. Mums!

Kram

Anonym sa...

Nej, vi tyckte faktiskt inte att det var en höjdare, tyvärr. Så det lär inte bli fler gånger. Kram