19 juni 2012

Lunch med finaste Jessan och finaste Ella!

Underbara Jessan stod mig väldigt nära när jag jobbade på Besam men tyvärr tappade vi kontakten när hon flyttade till Malmö och har bara hörts av vääääldigt sporadiskt.
När jag nu sitter i Malmö tänkte jag att det kunde vara hög tid att träffa henne och i fredags var det finlunch på TGI med Jessan och hennes lilla Ella. Åååååh... finaste tjejerna!! Jag älskar att jag och Jessan fortfarande har lika nära till skratt och vi bestämde helt sonika att det var Rod Stewart som var på restaurangen, och det spelade inte jättestor roll om det verkligen var han för "när vi berättar om det för folk så kommer det att vara han!" och diskussionen om någon som är jättelesbisk. Alltså inte lagom lesbisk utan jätte! Underbart!! I know!!!!

Inga kommentarer: