05 augusti 2010

Tänk om man kunde få vara överbeskyddande i fred...


Ja, då hade mina söner troligen inte fått åka varken Lisebergsbanan eller radiobilarna igår. Och Christoffer hade definitivt inte fått ta med sig sin lillebror upp i Balder! Men nu tilläts jag alltså inte att vara så där överbeskyddande som en berg-och-dal-bane-rädd mamma kan vara, utan det var bara att gilla läget och chilla (som faktiskt både Mats och Stoffe sa till mig! Jag trodde iallafall att Mats skulle vara på min sida....)
För min egen del så höll jag på att dö av skratt två gånger, dels när jag åkte Virvelvinden (vagn nr 15 rules!!) och dels när jag såg bilden från Balder. Alltså grabbarna bakom mina, kan de vara på riktigt?!

1 kommentar:

Maud sa...

LOL Håller med om att killarna bakom ser helt overkligt konstiga ut.
Miriam ville inte att vi skulle köpa eller fota av bilden på henne och Erik i Balder eftersom hon såg så rädd ut. Men stolt var hon !(och Flumeride-bilden har vi.)