19 augusti 2010

Många noviser på samma dag


Slutade tidigt idag och under tiden som jag gick hem och städade och klippte gräset, så tog Mats ut Felix på hans (Felix alltså, inte Mats) första MC-tur. Han (Felix alltså, inte Mats) fick ju riktigt snajsiga kläder för någon vecka sen men det har mest regnat så de har inte kunnat inviga dem. Men idag var det alltså dags och det hade blivit någon tur till Saxtorp och Häljarp.
Ja, sen fortsatte jag med matlagning och att förbereda mig för kvällens zumba och då passade Mats och Christoffer på att ge sig ut på hans (Christoffers alltså, inte Mats...) första biltur ever!! Den ägde rum vid Bilprovningen och han tyckte det var kul.
Tänk så bra när han har fått sitt körkort och han kan betala tillbaka för alla gånger jag har hämtat honom. I have got myself a fyllechaffis!!!

2 kommentarer:

Macke sa...

Hallå där, det är väl jag som brukar hämta honom - du har ju redan däckat på soffan ;-).

Alex sa...

Undrar vem det är som har däckat nu då..... För mååååååååånga timmar sen!! ;-)