18 januari 2010

Mitt 80-tal


Som sagt så är det 80-talsfest nästa helg och jag laddar rejält! Jag har satt ihop en låtlista på Spotify men tyvärr hittar jag inte denna låten, som var min absoluta favorit.

Men förutom att jag då inte har med den så blev jag ganska nöjd med min lista. Jag är ju liksom inte superstolt över att ha med Sinittas "Toyboy" eller The Pinks på den men det var ju liksom sånt jag lyssnade på, så då får jag stå mitt kast. :)

http://open.spotify.com/user/alexandra0418/playlist/7jjQcS4RTVeTeEatfiXQrw

4 kommentarer:

Lasse sa...

Behöver du fler förslag?? Du har ju inga Tina Turner, Scorpions, Kinks, Robert Palmer .... Vill du ha fler??

Alex sa...

Fast jag gillade ju verkligen inte Tina Turner! Nästan lika lite som Freddy Mercury... ;-)

Lasse sa...

Ok. Men George Michael då eller Opus med Life is life eller kanske Slade, Kim Wilde eller Katrina and the Wawes :)

Sandra sa...

Jag har snott din Spotify lista.... Som tröst för att jag inte kan hänga med...