14 januari 2010

Hur Einstein och Mr Rockstar fick tyst på sin mamma...


Ja, det är inte ofta det händer men ibland blir jag mållös. Och idag hände det två gånger!! Först när jag hämtade kidsen på fritids så stod F och läste på en lapp där någon sålde kaniner. Jag sa att vi inte ska köpa någon för vi har inte råd (?? jaaa... kanske inte det smartaste att säga men det bara kom...). Ungen svarar då "Ha! De kostar bara 50 kronor styck så då kan jag köpa 27 stycken!" Jag undrade lite över 27 och då sa han "Ja, jag har 1350 kronor på banken så det blir exakt"......... Speechless once!!
Sen på simningen så fotade jag H och skickade till pappan i Sthlm. Jag fick ett snabbt svar av honom där han skrev typ "snygg ,men har han snott F´s tröja?". Jag påpekade/undrade till H om han hade fått fel tröja och då kollade han lite nonchalant på mig och sa "So what? I´m still a rockstar"..........
Speechless twice!!!

Inga kommentarer: