28 december 2009

Ny måne med Camilla


Jag har nog inte varit på bio sen Titanic sjönk, men idag var det äntligen dags för mig och Camilla att se New Moon. Vi smög verkligen in i salongen för vi var rädda att folk skulle börja skrika "Finns det ingen övre åldersgräns på denna filmen??" och kalla oss för pensionärer och sånt, för vi höjde verkligen medelåldern med ett par år bland alla fjortisarna. I vilket fall som helst så älskade jag ju boken "När jag hör din röst" men jag var inte speciellt imponerad av filmen.
Nu ser jag istället fram emot den 1/1 när "Sherlock Holmes" har premiär, eller 28/4 när "Iron Man 2" kommer. Mmmmm....

2 kommentarer:

Malin sa...

DÄR har vi två filmer som jag gärna ser!
Jag fixar paj.. Köper du godis?
Vi kan väl skippa träningen innan den här gången? Jag ska ju inte springtajma liksom...

kram!!

Alex sa...

Godis, check!
Nääää, klart vi ska träna innan! Eller... hahahahahahhaha!!! Not!!

Kram!!