31 maj 2009

Lennart och Kalle och airhockey och Twister


Det var såååå längesen jag träffade min Nederman-kompis Kalle och i veckan bestämde vi att det var dags för en Lennart-dejt. Började med underbart god pasta på O´Learys och sen blev airhockey på Utposten. Jag vann! Fast egentligen så vann han de första åtta matcherna och sen sa vi (=jag) att den som vinner sista vinner allt. Och den sista vann jag! Det är nästan som hon i Robinson "Om jag glider med här och låter alla andra slita ut sig så vinner jag den enda tävlingen jag behöver" (nejdå, jag är inte bitter). Ja, i vilket fall som helst så drog vi vidare till Bara Vara, tog en öl och köpte en lime. Sen gick vi hem till Kalle och blandade Lennart och spelade Twister. Halv ett gick tåget som jag borde suttit på, istället blev det bussen en halvtimme senare och där råkade jag ut för en paranoid chaufför som trodde det var en bomb på bussen och som glömde stänga av högtalaren när han ringde till polisen och diskuterade evakuering.... jaja, man kan ha sämre dagar

1 kommentar:

Sandra sa...

Hahaha..... du råkar väl oxå ut för en massa....