02 november 2007

Och där var de julklappspengarna....


Körde lite för fort och blev stoppad av farbror Polisen. Jag var så helsäker på att jag hade kört ALLDELES för fort, så under tiden som polisen kollade upp mitt körkort så gick tankarna mot att jag skulle bli av med kortet och kanske hamna i fängelse. Det var långa minuter tills han kom tillbaka och när han då kom och lämnade tillbaka körkortet var jag så upprörd så att jag började lipa! Så den snälla snälla polisen satte sig på huk bredvid mig och sa "jamen lilla gumman!" och då grät jag ännu mer!

Men jag kunde inte gråta mig ifrån böterna ändå, så det blev ganska dyrt. Inga julklappar i år, men barnen behöver iallafall inte hälsa på sin mamma på Hinseberg...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte helt fel med en cykel

Anonym sa...

Stackars liten ....

=o(