25 november 2007

Det blir kanske en jul iallafall...


Var på Elgiganten idag och införskaffade ett Nintendo Wii och det blev ett rejält projekt! Vi har ju en jättesunkig TV på bottenvåningen, och där vill vi inte koppla in det nya fina spelet. Alltså bestämde vi oss för att skaffa en ny TV till vardagsrummet där uppe (och äntligen ska jag få min plasma)!! Men för att få plats med den så behövde vi möblera om på hela ovanvåningen, och när vi ändå var i farten så passade vi på att göra om i köket också. Där ser man vad ett Wii kan ställa till med....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...helt underbart! Skönt att höra att det inte bara är jag som går ut o ska köpa "strumpor" och kommer hem med en helt ny garderob! Me löööööv Wiii så jag kommer gärna på besök och visar vem som är bäst på tv-spel..
En ledtråd...det är inte du!!!
Kraaaam
Ja gissa vem? (jessan!!)

Anonym sa...

COOLT!!
Ny TV och ett Wii!
Vilken inverkan man kan ha! :)

Anonym sa...

Uppenbart att Jens har ställt till det för er :-) Ska be honom att gnälla på min "tung-tv" inför frugan... kanske jag också får en platt julklapp :-)

Elin Perttu sa...

Åååh! Fasiken vad det ska spalas Wii på julafton! Det är helt osannolikt roligt, faktiskt.

(Bryr mig inte om att kommentera det där med att ni var tvungna att skaffa ny TV och behövt möblera om bara pga inköpet. Det är väl ett helt naturligt beteende ;)